Cei mai mulți bani, peste 33 de milioane de lei, vor fi cheltuiți pentru punerea în practică a Sistemului informațional automatizat. Peste 7,6 milioane de lei au fost alocate pentru cheltuieli de personal, inclusiv pentru salarizarea angajaților.
Pentru reparația sediilor instituției din țară au fost investite 2,5 milioane de lei, iar cheltuielile de locațiune se ridică la 3,7 milioane de lei.
Planul de acțiuni privind implementarea Serviciului național pentru apelurile de urgență 112 a fost aprobat printr-o hotărâre a executivului în martie 2016. Prin includerea numărului unic european pentru apeluri de urgență este urmărit obiectivul de a asigura un nivel sporit de siguranță și protecție a populației pe întreg teritoriul țării.
Serviciul 112 urmează să intre în funcțiune deplină la sfârșitul anului 2018. Până acum au fost realizate un șir de obiective pentru buna funcționare a instituției. Mai exact, a fost elaborat un set de regulamente, schema de încadrare a personalului, site-ul www.112.md și au fost identificate sediile centrelor de preluare a apelurilor.