23 November 2024
mun. Chișinău

Ministerul Sănătății, mai aproape de cetățeni

Pacienții vor putea anunța imediat Ministerul Sănătăți despre nemulțumirile față de serviciile medicale sau atitudinea angajaților din sistem. Autoritatea a pus la dispoziția cetățenilor serviciul viber, care va fi disponibil în zilele lucrătoare, între orele 8:00 și 17:00. Ministerul Sănătății a luat această decizie, deoarece linia verde a instituției este suprasolicitată și problemele cu care se confruntă mulți oameni rămân nesoluționate.

Începând din 26 iunie, cetățenii au posibilitatea să ia legătura cu Ministerul Sănătății prin intermediul numărului de viber  067 721010. Linia permite doar expedierea mesajelor, imaginilor, fișierelor audio și video. Apeluri la acest număr de telefon nu vor putea fi efectuate.

Mesajele trimise la acest număr vor fi primite și înregistrate de către un angajat al Ministerului Sănătății. Acesta va confirma recepționarea textelor sau fișierelor și le va expedia persoanelor responsabile pentru examinare. Cetățenii vor primi răspunsuri la solicitările formulate în decurs de câteva ore sau zile, în funcție de problema comunicată.

Linia viber nu va fi activă după ora 17:00 și în weekend. Totuși, cetățenii pot expedia mesajele și în această perioadă. Textele și fișierele vor fi preluate de către persoana responsabilă în timpul programului de muncă.

Pentru a putea transmite mesaje la numărul 0 67 721010 este necesar de a instala aplicația wiber pe un telefon sau un calculator conectat la internet.

Serviciul viber va funcționa în paralel cu linia verde (022) 72 10 10 sau 0800 71010, instituită anterior de Ministerul Sănătății. Autoritatea precizează că poți suna la aceste două numere de telefon doar de pe telefonul fix. Linia verde este solicitată, în decurs de 24 de ore, de peste 40 de persoane.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *