21 May 2024
mun. Chișinău

Cinci elevi au ajuns la spital intoxicați cu gaze lacrimogene

Cinci elevi și trei profesori au avut nevoie de ajutor medical, după ce au inhalat gaze lacrimogene. Incidentul a avut loc ieri, 19 mai, la liceul din satul Vîsoca, raionul Soroca. Informația a fost confirmată pentru emedicina.md de către directorul instituției, Marin Buzilă. Gazele lacrimogene au fost inhalate de trei profesori și cinci copii, cu […]

Read More

Atenție la otrăviri!

Un băiat în vârstă de doi ani s-a intoxicat, după ce a ingerat otravă pentru combaterea şobolanilor. Din fericire, mama a observat când copilul a înghiţit granulele toxice şi a solicitat intervenţia serviciului de urgenţă. Băiatul a fost internat imediat la Institutul Mamei şi Copilului, iar viaţa lui nu este în pericol. “În momentul internării, […]

Read More

Copilul de trei ani și jumătate, internat aseară la IMC, s-a otrăvit cu insecticid

Lipsa vigilenței părinților continuă să aibă urmări grave. Băiețelul de trei ani și jumătate din raionul Sîngerei, care a fost internat în seara de 3 iunie în Secția Reanimare Pediatrică și Toxicologie a Institutului Mamei și Copilului (IMC), s-a intoxicat cu insecticid. Informația a fost oferită pentru emedicina.md de către șefa Secției, conferențiarul universitar Ana […]

Read More

Copil de trei ani și jumătate, transportat în stare gravă la spital cu ambulanța ”AVIASAN”

Un copil de trei ani și jumătate din satul Bilicenii Vechi, raionul Sîngerei, a fost internat în stare gravă în secția de reanimare somatică a Institutului Mamei și Copilului (IMC) din Capitală. Micuțul s-ar fi intoxicat cu fosfor și a fost transportat la spital, în seara de 3 iunie, cu ambulanța Serviciului medical de urgență […]

Read More

Copilul intoxicat din Cahul și-a revenit

Băiețelul de cinci ani, care a ajuns la spital în stare gravă, după ce s-a intoxicat cu un preparat antiparazitar foarte puternic, şi-a revenit. Medicul de la Institutul Mamei și Copilului, Ana Oglindă, a spus, pentru emedicina.md, că starea de sănătate a copilului se îmbunătăţeşte. Copilul va mai rămâne la spital. Reamintim faptul că că ieri, […]

Read More

Bărbatul intoxicat din Cahul a murit

Bărbatul din Cahul, care s-a intoxicat împreună cu doi copii ai săi, a murit în această după-amiază, la aproximativ ora 17:00. Potrivit reprezentanţilor Spitalului “Sfânta Treime” din Capitală, unde pacientul a fost transferat acum câteva zile, acesta era în stare foarte gravă. Cauza intoxicaţiei este un preparat antiparazitar foarte puternic, folosit de veterinari pentru animale. […]

Read More